20150302_142117.jpg

 

Olen todella surkea käsityöihminen! Kaikessa jossa tarvittaisiin virkkauskoukkuja tai neulontapuikkoja, ei oma kärsivällisyys, taito ja ymmärrys riitä. Kyllä, osaan neuloa, mutta esimerkiksi sukkaan pelkkää vartta, mutta hei, tasan yhdellä värillä! Kantapään kohta kun alkaa, menee ihmetellessä sormi suuhun. Siksi ne muutamat kerrat kun olen päättänyt tehdä villasukkia, ovatkin säärystimiä. :D Tai noh, sama ihmettely alkaa kun kohdassa olisi työn päätteleminen. :/

Kuitenkin olen lasten kanssa ahkera villasukkien käyttäjä, itse käytän niitä kesät talvet, päivät ja yöt. Onneksi runsaasta sukkatilanteesta huolehtii pääasiassa Mummi ja Mummo. Onneksi tyttäreni on perinyt kenen lie, käsityötaidot ja on äitiään 1000 kertaa taitavampi. Ehkä jossakin kohtaa tyttö innostuu sukkien tekemisestä? ;)

 

20150302_142104.jpg

(Sukkien varret ovat kyllä saman mittaiset, olin vain liian hätäinen ja huolimaton sukkia jalkaan laittaessani että toisen sukat "ryhdistys" unohtui)

 

No, onneksi kaikkea ei itse tarvitsekaan osata ja siitä syystä on onneksi olemassa itseään taitavampia neulojia. Nämä Batman-ihanuudet löysin vuodatuksen etusivulta blogista Neulomuksia ja Leivontaa ja kysyin, olisiko mahdollista saada häneltä ikiomat Batmanit. :) Todella nopeasti ne postilaatikostamme jo löytyivätkin ja ovat niin ihanat!

 

20150302_142032.jpg

 

Tutustukaa ihmeessä tuohon ihanaan blogiin! Sieltä mm. löytyneet Kettukarkki-villasukat ovat aivan superit! (Näiden minun Batmanien jälkeen, toki..) ;)