IMG_7159.jpg

 

IMG_7161.jpg

 

Joululahjaksi saamani lahjat olivat todella mieluisia ja tarpeellisia. Pentikin ihanat pyyheliinat (juuri ennen joulua mietin kuinka pyyheliinakaapin pyyhkeet voisi uusia pikkuhiljaa), voiteita joita kuiva ihoni tarvitsee, kaunis lasinen kulho.

 

IMG_7156.jpg

 

Isoja harmaita Iittalan ruokalautasia sekä 2 pienempää punaista lautasta. Näitä aloin viime jouluna keräilemään tuleviksi jouluajan astioiksi.

 

IMG_7162.jpg

 

Tytär kerää itselleen Kastehelmisarjaa ja ääneeni äidilleni totesinkin jossain vaiheessa että itsekin pidän niistä. Riemastuttava yllätys oli huomata että sain ison Kastehelmikulhon sekä 2 jälkiruokakulhoa. Jälleen uusi sarja kerättäväksi! ;)

Ihanilta ystäviltä tuli kaunis kannellinen kulho joka oli täynnä herkkuja! Sen verran herkkuja olikin että tähän päivään mennessä niistä ei ole jäljellä kuin pieni osa joulukahvia ja muutama pussi muumiteetä. :)

Lisäksi lahjaksi saimme leffa- ja herkkuliput koko perheelle, ihanan lettikirjan josta olen jo aiemmin maininnutkin täällä sekä rahaa.

 

IMG_7163.jpgIMG_7164.jpgIMG_7166.jpg

 

Vaikkakin jokainen lahja oli ihana ja mieluisa, yksi lahjoista vei kyllä voiton. Poikani toisti ennen joulua päivittäin siitä kuinka hän haluaa ostaa minulle lahjan jouluksi. Sanoin monesti että on aivan turhaa laittaa omaa rahaa kulumaan minulle lahjaksi sillä en tarvitsisi mitään vaan säästäisi rahansa. Kuitenkin hän jaksoi kivikovaa väittää että hän haluaa sen ostaa ja monen monta kertaa isältä kysyi milloin hän pääsee sen hakemaan kaupungilta.

Fiksuna poikana hän otti isän mukaan maksumieheksi ja kävi hakemassa sen minkä oli aiemmin nähnyt ja halusi sen minulle ostaa. Paita oli kuulemma minun näköinen ja halusi että äidillä olisi tällainen paita. Oiiiiiiiiiiiiiii, en kestä kun avasin paketin ja tuo 9 vuotias ikuinen vauvani näki ilmeeni kuinka otettu olin. Ajatuksena ihana ajatella kuinka tuo poika on aiemmin kaupungilla käydessä nähnyt tuon ja ajatellut sen olevan minulle juuri sopiva. Puhumattakaan että on pystynyt pitämään salassa sen mitä haluaisi ostaa! ;)

Mitäs joululahjoja sinä sait? :)