IMG_8380.jpg

 

Huomenna alkaa ensimmäinen kesälomapäiväni! Viikonloppu osui sopivasti ennen loman alkua vapaaksi joten lomalta on tuntunut nyt jo! Viimeisellä työviikolla paria päivää ennen siivosin kodin valmiiksi ja pesin verhoja sekä sohvanpäällisiä jotta en vahingossakaan kuluttaisi siihen hommaan yhtäkään lomapäivää. Lomailen siis vain 10 päivää kunnes koulu taas alkaa.

 

IMG_8367.jpg

 

Työtoverit saivat viimeisenä työpäivänäni herkuteltavaksi appelsiini-suklaa juustokakkua.

Olen ollut niin iloinen kesästäni, mieheni lomaili ja sai viettää lasten kanssa aikaa. Olen vieläpä onnekas siitä, että työpäivän jälkeen minua odotti kotona pestyt pyykit, siisti koti ja valmis ruoka. Ja osaan ihan oikeasti ja aidosti arvostaa sitä! Meidän taloudessa ei ole naisten- ja miestentöitä. (Tai noh, minä en pyydystä hämähäkkejä ja ötököitä, se on miesten hommaa!) ;)

Lisäksi minun ja mieheni vanhemmat olivat korvaamattomia apureita kun lapsille piti keksiä ohjelmaa silloin kun mieskin oli jo palannut töihin.

Kesän ainoa huono puoli oli se, että oma sosiaalinen elämä työn ulkopuolella oli lähes nolla. Liian vähän ehti näkemään ystäviä ja tuttavia. :(

 

IMG_8383.jpg

 

Ajaessa iltavuorosta kotiin viimeisestä työvuorostani odotti minua valmiina grillattua ruokaa herkkuineen. Lapset lomailivat vanhempieni mökillä ja oli aikaa istahtaa nauttimaan myöhäistä päivällistä.

 

Tulen nauttimaan minilomastani täysillä, oli sää mikä tahansa. Satakoot kaikki 10 päivää, ei haittaa sillä minä olen lomalla!!!!!!!!!!

 

nimet%C3%B6n.jpg

(Jos loman aikana jotakin niin kehonhuoltoa voisi lisätä.. jos tyttären yllyttämä siltakin näyttäisi enemmän kaarevammalta eikä neliskulmaiselta laatikolta)

Tätä loistavaa biisiä olen hoilannut jo viikon ennen lomaa:

VESALA- ÄLÄ DROPPAA MUN TUNNELMAA