Minä, joka olen aina ollut vannoutunut perinteisten kynän ja paperin, perinteisen allakan ja ikivanhojen keittokirjojen käyttäjä tunnustaudun syyllistyneeni nyt nykypäivään ja turhamaisuuteen! Hups..
Olen pitkään ääneen toivonut sellaista "keittokirjaa" joka olisi pienenpieni, keittiössä oleva vempain jolla pääsisin vaivatta nettiin hakemaan ohjeet ilman että väline vie pöydältä tilaa juuri ollenkaan. Niin ja sen pitää olla valkoinen! ;)



Olen ennen ottanut läppärin pöydälle leipoessani ja sitä aina siirreltäessä sivuun ja ollessa aina tiellä tuntui sen käyttö olevan siinä hankala. Puhumattakaan näppäinten pesemisestä kaikesta taikinasta. :D
Ja ilmeisesti Joulupukki tonttuineen oli kuullut toiveeni.



Niin pieni ja siro pikku apulainen! :)



Toinen lahjatoiveeni oli uudet salihanskat rikki menneiden tilalle.



Nämä voisi kai jo heittää suosiolla roskiin? Todistettavasti ainakin muutama hikipisara on tullut vuodatettua. ;)



Tämä ihana Kosmetologin lahjakortti oli super yllätyslahja! Olen saanut viime vuoden aikana useita lahjakortteja kosmetologeille joten tämän vuoden hemmotteluhoitoja on tiedossa ensi vuodelle tasaisen väliajoin, ihanaa!

Olin lahjoistani todella onnellinen ja tyytyväinen niihin. Kyllä se Joulupukki tonttuineen vaan hommansa osaa! :)